آموزش کار با بخش پشتیبانی تیکت
در این مقاله قصد داریم که شما را با بخش پشتیبانی یا همان ارسال تیکت آشنا کنیم، پس در ادامه همراه ما باشید.
ورود به بخش تیکت ها
پیشنهاد میشود قبل از ورود به بخش تیکت ها، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
ورود به بخش پشتیبانی
پس از ورود به بخش پشتیبانی صفحه ای همانند تصویر زیر مشاهده میکنید.
لیست تمامی تیکت های شما، قابل مشاهده است. با کلیک بر روی گزینه مشاهده میتوانید تیکت های خود را مشاهده و در صورت نیاز به کارشناس پاسخ دهید.
به یاد داشته باشید؛ به تیکت هایی در وضعیت حل شده نمیتوانید پاسخی ارسال کنید و در صورت نیاز می بایستی تیکت جدیدی ثبت کنید.
ارسال پاسخ
پس از ورود به تیکت مورد نظر، پیام کارشناسان را مشاهده میکنید. برای ارسال پاسخ به کارشناس از طریق دکمه ارسال پاسخ، باکس نوشتن پیام برای شما نمایش داده میشود.
ارسال تیکت جدید
برای ارسال تیکت جدید، از طریق گزینه ارسال تیکت جدید (همانند تصویر زیر) اقدام کنید.
سپس بعد از باز شدن بخش ارسال تیکت، صفحه ای همانند تصویر زیر مشاهده میکنید.
1- در قسمت دپارتمان بخش مورد نظر خود را انتخاب و سپس در قسمت نوع تیکت، مورد مربوط به خود را انتخاب کنید. در بخش موضوع هم چکیده ای از موردی که برای آن میخواهید با کارشناس در ارتباط باشید را وارد کنید.
2- در قسمت توضییحات پیام خود را بصورت کامل همراه با جزئیات وارد کنید.
3- از طریق گزینه های زیر، میتوانید فایل یا پیام صوتی ارسال کنید.
4- در آخر با کلیک بر روی گزینه ارسال تیکت، پیام شما ارسال خواهد شد.
نکات مهم ارسال تیکت
1- زمان پاسخگویی به تیکت شما بین 12 تا 48 ساعت کاری می باشد.
2- برای ثبت تیکت با دقت کافی دپارتمان و نوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوطه ارسال شود.
3- از ثبت تیکت های متعدد خودداری کرده و برای دریافت پاسخ در سریع ترین زمان، کلیه مشکلات و سوالات خود را صرفا در یک تیکت ارسال نمایید.