ورود و ثبت نام

چگونه می‌توانم حساب کاربری بسازم؟

در وب‌سایت روی گزینه "ورود ثبت نام" کلیک کنید. می‌توانید با استفاده از شماره موبایل، ثبت‌نام خود را انجام دهید. (کد فعال‌سازی برایتان پیامک می‌شود.) بعد از وارد کردن کد فعال‌سازی، ثبت‌نام انجام می‌شود. سپس روی گزینه جزئیات حساب، کلیک و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

 

ورود در موبایل:

سوالات متداول

 

 

ورود در سیستم کامپیوتر و لپ تاپ:

سوالات متداول

روند ثبت سفارش

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله؛ برای ثبت سفارش بصورت تلفنی با شماره های زیر تماس بگیرید.

ساعت پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 18

02188317057

07691014649

چطور در آس استایل سفارش خود را بصورت اینترنتی ثبت کنم؟

بعد از ورود به حساب کاربری، کالای مدنظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید، پس از وارد کردن اطلاعات گیرنده میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید. بعد از اتمام ثبت سفارش، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.

آیا تعداد خرید از یک کالا در آس استایل محدودیتی دارد؟

بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است، خرید انجام دهید. خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

 

چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟

تغییر آدرس سفارش فقط در زمانی قابل انجام است که سفارش تان در وضعیت آماده سازی یا پردازش انبار باشد.

برای تغییر آدرس سفارش، یک تیکت به بخش سفارش ها ارسال نمایید.

ارسال تیکت

سفارشاتی که از طریق پست ارسال می‌شوند را چگونه می‌توان پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir 

شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش رهگیری سفارش اطلاعات را دریافت کنید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم؟

برای لغو سفارش، یک تیکت به بخش سفارش ها ارسال کنید.

ارسال تیکت

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی (اعتباری) پرداخت کنم؟

بله، آس استایل با همکاری شرکت های بزرگ امکان تسهیلاتی را فراهم کرده است.

لیست شرکت های طرف قرارداد با آس استایل:

1- تارا

2- تالی

3- تاپ

4- ازکی وام

توضییحات بیشتر

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد. تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

روند ارسال سفارش

مراحل ارسال سفارش

تمامی کالاها توسط فروشندگان یا آس استایل به فروش میرسد؛ نام فروشنده در صفحه محصول قابل مشاهده است. کالاهایی که توسط فروشندگان به فروش میرسد؛ ابتدا کالا به انبار آس استایل ارسال و سپس بعد از بررسی و بسته بندی تحویل ناوگان ارسال خواهد شد. زمانی که کالا را دریافت میکنید می بایستی کالا رو از نظر سلامت فیزیکی بررسی کنید و اگر موردی داشت حتما ابتدا به آس استایل اطلاع و سپس مرجوع کنید.

توضییحات بیشتر

بازگرداندن کالا

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

تا 7 روز پس از تحویل کالا، می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود بخش پشتیبانی و تیکت ها درخواست مرجوعی را ثبت کنند.

توضییحات بیشتر

سایر موارد

آس پرو چیست؟

سرویس اشتراک آس پرو، یک اشتراک حرفه ای در سایت آس استایل محسوب می شود، با خرید اشتراک و پرداخت 59 هزار تومان در 4 سفارش خود و هر سفارش 99 هزارتومان تخفیف (بدون محدودیت حداقل خرید) دریافت کنید. این سرویس مناسب افرادی است که میخواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند. ضمنا اعتبار این اشتراک 30 روز است.

فعال سازی آس پرو

آس کلاب چیست؟

در کنار قیمت محصولات در فروشگاه اینترنتی آس استایل، قسمتی هست که نوشته شده X تومان هدیه؛ این عدد نشان دهنده هدیه خرید آن محصول در باشگاه مشتریان آس کلاب است و بر اساس امتیاز دریافتی؛ کیف پول شما به عنوان هدیه خرید شارژ شده که میتوانید در صورت خرید آن محصول، مبلغ هدیه را پس از نهایی شدن سفارش دریافت و در خرید های بعدی از این مبلغ استفاده کنید.

توضییحات بیشتر

شناسه کالا (ASP) چیست؟

در سایت آس استایل هر محصول با یک کد مشخص (ASP) شناخته می‌شود.

این کد شناسه کالا می باشد، برای جستجو و یافتن سریع کالاها کاربرد دارد.

 

سوالات متداول

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

در صفحه محصولات ناموجود با کلیک بر روی دکمه موجود شد خبر بده! پس از موجود شدن کالا از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

سوالات متداول